niedziela, 15 grudnia 2013

Byłem w poważnej depresji

Na całkiem sporej liście państw, w których mógłbym zamieszkać, gdyby nie polska pępowina, Holandia mieści się w pierwszej trójce. Mniejsza o pępowinę. Miałbym wyrzuty sumienia, że przychodzę na gotowe.



Porównując losy Niderlandów i Rzeczypospolitej można wpaść w depresję. Można, ale nie trzeba.

E
E A G
E
E A G
E
E A G
E
E A G

E
Byłem w poważnej depresji
E A G
Trwało to z dwa tygodnie
E
Widziałem ludzi zwycięskich
E A G
Minione morza zbrodnie

D
Byłem w poważnej depresji
D
Lecz już do siebie wróciłem
D
Jesteśmy narodem wielkim
D
Przyznam wątpiłem przez chwilę

D
Myśmy stawiali reduty
D
A oni morzu tamy
D
My nad rzekami swe słupy
D G A
A oni świat bez granic

E
Byłem w poważnej depresji
E A G
Trwało to z dwa tygodnie
E
Widziałem ludzi zwycięskich
E A G
Minione morza zbrodnie

D
Człowiek, natura i walka
D
Każdy ma swe powody
D
Żeby coś zrobić dla państwa
D
Tak się hartuje dobrobyt

D
Łatwiej jest sypać groblę
D
Czy łatwiej sypać groby
D
Bić się z myślami czy z Bogiem
D G A
Kto religijnie pobłądził

E
Byłem w poważnej depresji
E A G
Trwało to z dwa tygodnie
E
Widziałem ludzi zwycięskich
E A G
Minione morza zbrodnie

D
Wieją wciąż wiatry dziejowe
D
Jakie im stawiać żagle
D
Oni więc wadzą się z morzem
D
Nam wrogów nigdy nie braknie

D
Wieją wciąż wiatry dziejowe
D
Do swojej depresji wracam
D
Jak każdy Polak się głowię
D G A
Kto nas do wiatru wystawia

E
Byłem w poważnej depresji
E A G
Trwało to z dwa tygodnie
E
Widziałem ludzi zwycięskich
E A G
Minione morza zbrodnie

E
Byłem w poważnej depresji
E A G
Trwało to z dwa tygodnie
E
Widziałem ludzi zwycięskich
E A G
Minione morza zbrodnie

E
Byłem w poważnej depresji
E A G
Trwało to z dwa tygodnie
E
Widziałem ludzi zwycięskich
E A G
Minione morza zbrodnie

E
Byłem w poważnej depresji
E
Byłem w poważnej depresji
E
Byłem w poważnej depresji
E
Byłem w poważnej depresji
Olsztyn, 28.08-15.12.2013



Horacy Pisaty - na YT
Horacy Pisaty - lista moich piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz