czwartek, 13 marca 2014

Dobrze się prowadźcie

Seks, jak wiadomo, można porównać do wszystkiego. Mistrzostwo Torunia i okolic osiągnął Grzegorz Ciechowski, znajdując wspólny mianownik pożądania i imperializmu. Beatlesowska metafora z samochodem nie wydaje się przy tym szczególnie wyrafinowana, ale nie mówcie, że nie lubicie prowadzić...



Tak to sobie tłumaczę:

Pytam ją – Kim dziewczyno chcesz być
A ona na to – Mówię ci
Zamierzam być gwiazdą, przez ekrany iść
Lecz coś tymczasem możesz zrobić mi

Kotku, moją furę pchaj
Tak, planuję w filmach grać
Kotku, moją furę pchaj
I może pokocham

Mówię jej, że perspektywy mam tu
A ona na to – Kotku, rozumiem już
Praca za grosze, niby wszystko gra
Lecz możesz ze mną mieć lepszy czas

Kotku, moją furę pchaj
Tak, planuję w filmach grać
Kotku, moją furę pchaj
I może pokocham
Biip biipym biip biip tak

Kotku, moją furę pchaj
Tak, planuję w filmach grać
Kotku, moją furę pchaj
I może pokocham

Mówię jej, że mogę zaczynać wnet
A ona na to – Słuchaj, co chcę ci rzec
Wciąż nie mam auta i problem z tym mam
Lecz mam już kierowcę i to dobry start

Kotku, moją furę pchaj
Tak, planuję w filmach grać
Kotku, moją furę pchaj
I może pokocham
Biip biipym biip biip tak
Biip biipym biip biip tak
Biip biipym biip biip tak
Biip biipym biip biip tak

Olsztyn, 11-13.03.2014



Serbki nie pozostawiają żadnych złudzeń, o co chodzi w tej piosence:


Mika Urbaniak, Victor Davies i Urszula Dudziak podczas koncertu na Olsztyńskiej Scenie Jazzowej Mirka Mastalerza 9.03.2024:


Oficjalny miesięcznik Beatlesów 02/1966:

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz