sobota, 12 lutego 2011

Pokaż to w końcu mi

Ta piosenka nie należy do moich ulubionych z repertuaru The Troggs, ale żona zażyczyła sobie czegoś o miłości. Na walentynki wprawdzie miał być inny upominek muzyczny (DVD Kultu), ale umiłowana wyrwała mi go z trzewi trzy dni przed terminem, zanim zdążyłem zapakować w jakąś gustowną torbę z okolicznościowym napisem w stylu „Kocham Cię za to, że mnie masz”.



„Love Is All Around” jest utworem kiczowatym samym w sobie. A morderstwa na nim dokonała wersja Wet Wet Wet wykorzystana w filmie „Cztery wesela i pogrzeb”. Trudno. Dobrze, że chociaż skorzystał na tym autor Reg Presley, wokalista The Troggs. Pieniądze z tantiem przeznaczył na badanie kręgów zbożowych. Różne są kółka... zainteresowań.
Troggsi kończą w tym roku 47 lat. Dwóch członków oryginalnego składu wprawdzie nie żyje, ale zespół działa nadal, a głos Rega Presleya (to tylko pseudonim) brzmi jak w latach 60. W 2009 roku byli nawet w Dolinie Charlotty.
Jako się rzekło piosenka jest kiczowata, czyli idealnie wpasowuje się w estetykę zbliżających się walentynek. Moje dzisiejsze tłumaczenie, jak zawsze swobodne. Zwracam uwagę na znaczek. Dostałem od żony...


Czuję to w mojej głowie,
Czuję od stóp do głów
Że miłość wokół mnie
Krąży i krąży znów
Wyśpiewał mi to wiatr,
Po nocach mi się śni
Więc jeśli szczerze kochasz,
Pokaż to w końcu mi

Wiesz, że cię kocham, na zawsze tak
I w myślach swych uczucia tworzę szlak
Nie ma początku, nie skończy się
Miłości mej zaufaj więc

Twą twarz widzę przed sobą,
Gdy leżę w łóżku sam
Cóż mogę myśleć o tym,
Co powiedziałaś tam
Dałaś mi słowo swoje
Ja dałem swoje też
Potrzebny jest ktoś przy mnie
To wszystko, czego chcę

Wiesz, że cię kocham, na zawsze tak
I w myślach swych uczucia tworzę szlak
Nie ma początku, nie skończy się
Miłości mej zaufaj więc

Wyśpiewał mi to wiatr,
Po nocach mi się śni
Więc jeśli szczerze kochasz,
Pokaż to w końcu mi
Pokaż to w końcu mi
Pokaż to w końcu mi

Olsztyn, 12.02.2011

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz