wtorek, 9 października 2012

Nie zawiedź mnie

Doroczna okazja do tłumaczenia, czyli urodziny Johna Lennona. Okrągła siedemdziesiąta druga rocznica. Piosenka „Don’t Let Me Down” z singla wydanego 11 kwietnia 1969 roku (rok później wyszła jeszcze na płycie „Let It Be”).



Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie

Nikt nigdy mnie nie kochał tak jak ty, tak jak ty, tak jak ty
I jeśli kiedyś ktoś by kochał mnie, to jak ty, to jak ty, to jak ty

Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie

Pierwszy raz kocham właśnie, czy ty wiesz, ostatni raz
To jest miłość po wsze czasy, bez przeszłości miłość ta

Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie

Od pierwszych chwil kręciłaś mnie, kręciłaś mnie, kręciłaś mnie tak
Nikt chyba nigdy tak nie kręcił mnie, nie kręcił mnie, nie kręcił mnie tak

Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie
Nie zawiedź mnie

Olsztyn, 9.10.2012



Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz