niedziela, 22 grudnia 2013

Każdą małą rzecz, którą robi, robi dla mnie

Ta piosenka brzmi jak napisana przez Lennona, ale niech nas nie myli to, że śpiewa w niej główny wokal. Rok 1964 to miodowe lata spółki kompozytorskiej Lennon/McCartney – mógł piosenkę napisać Paul, zaśpiewać John, a całość, zgodnie z gentleman’s agreement, podpisać dwoma nazwiskami. I umieścić na płycie „Beatles For Sale”.



Paul McCartney napisał „Every Little Thing” latem 1964 roku, w czasie szczęśliwych miesięcy z Jane Asher. Oto miara jego zakochania, właśnie przeze mnie przetłumaczona:

Gdy u boku jej idę
Zwą mnie ludzie szczęściarzem
Wiem, że jestem szczęśliwy tak
Wciąż pamiętam te czasy
Gdy nie było jej przy mnie
Dziś ją w myślach na zawsze mam

Każdą małą rzecz mi da
Da ona mi
Wiesz, że każdą rzecz mi da
Da ona mi

Gdy z nią jestem, czas dobry
Dość mi wiedzieć, że kocha
Tak, już wiem to, że kocha mnie
Tylko jedno jest pewne
Będę kochał na wieki
Wiem, że miłość na wieki trwa

Każdą małą rzecz mi da
Da ona mi
Wiesz, że każdą rzecz mi da
Da ona mi

Każdą małą rzecz mi da
Da ona mi
Wiesz, że każdą rzecz mi da
Da ona mi
Olsztyn, 21-22.12.2013

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz