poniedziałek, 21 marca 2016

Dezintegracja niepozytywna

Swego czasu mocno interesowałem się teorią dezintegracji pozytywnej Kazimierza Dąbrowskiego, a podobno nawet stosowałem ją w praktyce. Pink, jeśli sądzić po utworze „Don't Leave Me Now”, posunął się o kilka uderzeń batem za daleko.


O, nie
Nie odchodź tak
I nie mów, że to drogi kres
Wszak kwiaty ci słałem co dzień
Bądź ze mną więc
Bym mógł cię poniżyć
Na oczach przyjaciół gdzieś

Nie odchodź tak
Zrobiłaś to
Choć mi jesteś potrzebna
By stłuc cię na miazgę w sobotę, gdy wieczór jest

Nie odchodź tak
Czemu traktujesz tak mnie?
Uciekasz gdzieś
O, nie!
Czemu uciekasz mi gdzieś?
O, nie!
Olsztyn, 21.03.2016

Spare Bricks po polsku w ramach 40-lecia „The Wall”:


Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz