sobota, 19 marca 2016

Wspomnień garść zostawił mi

Część druga (najsłynniejsza) gotowa od czterech lat, część trzecią zrobiłem przedwczoraj, pora zamknąć triadę częścią pierwszą, od której zaczynają się wesołe przygody Pinka. Wiadomo, że całe „The Wall” to poniekąd curriculum vitae Rogera Watersa, ale cóż to byłby za artysta, gdyby wszystko było dosłownie. Eric Fletcher Waters nie odleciał za ocenach, lecz zginął 18 lutego 1944 roku w bitwie pod Anzio w środkowych Włoszech.



Tatuś zwiał gdzieś za morze
Wspomnień garść zostawił mi
Na zdjęciach, co na półce mam tu
Tato, co ty jeszcze dałeś mi?
Tato, cóż po tobie mam tu dziś?
W końcu była to cegła w tym murze wciąż
W końcu były to cegły w tym murze wciąż
Olsztyn, 19.03.2016

Spare Bricks po polsku 30.11.20219 (40 lat „The Wall”):


Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz