niedziela, 15 marca 2015

Laura Palmer nadal nie żyje

Nie wiem, czy można nazywać się prawdziwym znawcą popkultury, ale miasteczka „Miasteczka Twin Peaks” zasadniczo nie oglądałem. Nie miałem cierpliwości do onirycznego tempa opowieści... Ale przecież nie mogę nie wiedzieć, że Laura Palmer nie żyje.



Nie pozwól zranić się ten raz
Nie pozwól zranić się ten raz

Widzę już twój śmiech
Widzę już twą twarz

Niebo z błękitu
Chmur nie ma lub są
Coś nagle jest inne
Czy o miłość nam szło?

Nie pozwól zranić się ten raz
Nie pozwól zranić się ten raz

Miękkich ust smak wciąż
Ciepło znam twych rąk

Gwiazd jasny wciąż blask
Wysokich gór szlak
Coś nagle jest inne
Czy o miłość nam szło?

Czy o miłość
Czy o miłość nam szło?

Olsztyn, 22.12.2013, 15.03.2015

Utwór, jak widać, zacząłem tłumaczyć ponad rok temu, ale porzuciłem w fazie półproduktu. Dziś dokończyłem w ramach porządków w rozpoetyzowanych katalogach. Tylko Laura nadal nie żyje.

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz