czwartek, 3 czerwca 2010

Rozpal moje pożądanie

Żona zabroniła mi wczoraj śpiewać, więc wracam do translacji. Zupełnie bez żadnej okazji wziąłem się dziś za „Light My Fire”.



Ty wiesz, że mówię prawdę dziś
Ty wiesz, nie opowiadam bajek
I nie powiem nigdy ci
Że dla nas tylko chłodne maje

Rozpal moje pożądanie
Rozpal moje pożądanie
Noc nadzieją na przetrwanie

Jest czas decyzji, krótki czas
Nie można tracić go na żale
Spróbuj, może to coś da
I miłość nam płomieniem stanie

Rozpal moje pożądanie
Rozpal moje pożądanie
Noc nadzieją na przetrwanie

Jest czas decyzji, krótki czas
Nie można tracić go na żale
Spróbuj, może to coś da
I miłość nam płomieniem stanie

Rozpal moje pożądanie
Rozpal moje pożądanie
Noc nadzieją na przetrwanie

Ty wiesz, że mówię prawdę dziś
Ty wiesz, nie opowiadam bajek
I nie powiem nigdy ci
Że dla nas tylko chłodne maje

Rozpal moje pożądanie
Rozpal moje pożądanie
Noc nadzieją na przetrwanie
Noc nadzieją na przetrwanie
Noc nadzieją na przetrwanie
Noc nadzieją na przetrwanie
Olsztyn, 3.06.2010



Żona nie tylko poczuwa się do roli producenta. Objęła również stanowisko cenzora. Nie przeszła następująca wersja refrenu:

Chodź tu kotku, przynieś fajek
Chodź tu kotku, przynieś fajek
Spalmy wszystkie nasze żale


A tam, będę się żony słuchał...


Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz