środa, 29 sierpnia 2018

Stary człowiek i może

To nawet fajnie, że gdy 3 grudnia będę na krakowskim koncercie Paula McCartneya, w czasie którego pojawią się na pewno ze dwie lub trzy piosenki z jego najnowszej płyty „Egypt Station”, minie dokładnie dziesięć lat od czasu, gdy stałem pod piramidami w Gizie. Tymi samymi, jakie zdobią okładkę płyty, która ukaże się w najbliższy piątek.

Swoją drogą to ciekawe, że płyty jeszcze nie ma, a już tyle o niej wiadomo – że 16 stacji (przepraszam, utworów) + dwa dodatkowe, że concept album, że okładka z piramidami. Nie wspominając o tym, że znamy już trzy utwory, co akurat jest standardowe.


Na przykład „Come On To Me”, czyli coś w rodzaju „Mam w hotelu najnowszy numer Przekroju”, na co podrywał w Paryżu z wiadomym skutkiem dyrektor Pol-Pimu Tadeusz Krzakoski. Jak widać 76-letni Paul McCartney potrafi nie tylko wydać ciekawą (tak się zapowiada) płytę, ale i ma jeszcze sporo wigoru…


Ujrzałem uśmiech twój
A może to był sen
Ty chciałaś więcej niż
Niewinnej konwersacji

Przysięgam – oka rzut
Nim odwróciłaś się
Nie widzę sensu już
Z pokusą twoją walczyć

Czy ty odwiedzisz mnie?
Czy ja odwiedzę cię?
Jeśli odwiedzisz mnie,
To ja odwiedzę cię

du du du du du du
du du du du du du
du du du du du du
du du du du du du

Nie sądzę, żebym mógł
W oczekiwaniu trwać
Jak szybko uda się
Te formalności przebyć?

Musimy znaleźć gdzieś
Miejsce, by sami być
Spędzić cudowny czas
By nikt nam nie przeszkodził

Jeśli odwiedzisz mnie,
To ja odwiedzę cię
Jeśli odwiedzisz mnie,
To ja odwiedzę cię

du du du du du du
du du du du du du
du du du du du du
du du du du du du

du du du du du du
du du du du du du
du du du du du du
du du du du du du

Zanim swój chwycisz płaszcz
Dyskretny stanę się
Nie może widzieć nikt
Wymiany informacji

Cóż, ujrzałem uśmiech twój
A może to był sen
Ty chciałaś więcej niż
Niewinnej konwersacji

Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja
Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja

Jeśli odwiedzisz mnie,
To ja odwiedzę cię
Jeśli odwiedzisz mnie,
To ja odwiedzę cię

Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja
Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja

Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja
Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja

Zrobię to, zrobię to, zrobię to, tak
Zrobię to, zrobię to, zrobię to, tak, jeśli…

Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja
Jeśli odwiedzisz mnie,
To potem ciebie ja
Olsztyn, 28-29.08.2018



A tak było na koncercie:


Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz