wtorek, 2 kwietnia 2024

Telefon do pocieszyciela

Prosta piosenka, ale z ogromną siłą rażenia.



W repertuarze innego zespołu „Any Time at All” byłoby mega hitem, a tak zostało przykryte przez „A Hard Day’s Night”, „I'm Happy Just to Dance with You”, „And I Love Her” czy „Can't Buy Me Love”, czyli przez killery z trzeciej płyty zespołu. Bo Beatlesi byli wtedy konkurencją sami dla siebie. Inaczej mówiąc – nie mieli z kim przegrać…

Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień, czy noc
Ty po prostu do mnie dzwoń
A zjawię się

Gdy pokochać kogoś dziś chcesz
To w oczy moje patrz
Zjawię się, twój naprawię czas
Gdy ci smutno, czujesz się źle
To czuję także tak
Więc nie smuć się, a numer mój znasz

Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień, czy noc
Ty po prostu do mnie dzwoń
A zjawię się

Jeśli słońce zachmurzy się
Przywrócę jego blask
Zrobię wszystko, każdą rzecz
Jeśli chcesz wypłakać się dziś, to
W ramionach moich płacz
Numer mój znasz, a ja przyjdę wnet

Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień, czy noc
Ty po prostu do mnie dzwoń
A zjawię się

Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień, czy noc
Czy to dzień czy noc
Ty po prostu do mnie dzwoń
A zjawię się
Czy to dzień, czy noc
Ty po prostu do mnie dzwoń
A zjawię się

Olsztyn, 18.02-2.04.2024



Tekst pisany z punktu widzenia pocieszyciela, który na pewno nie omieszka połączyć przyjemnego z pożytecznym. 


Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz