piątek, 14 czerwca 2013

Też byś to czuł

Lennon, który przecież nie zawsze ciepło wyrażał się o McCartneyu powiedział, że „And I Love Her” było pierwszym „Yesterday” Paula. Coś w tym jest:



Moje tłumaczenie:

Daję jej miłość swą
Po prostu już
I gdybyś ujrzał ją
Też byś to czuł
Ja kocham

Oddaje wszystko mi
W czułości swej
Usta jej czuję dziś
Daje mi je
I ją kocham

Miłość jak nasza
Wciąż będzie trwać
Jak długo mam
Ciebie przy mnie

Lśni jasnych milion gwiazd
Na niebie blask
I wiem, że miłość ma
Wciąż będzie trwać
I ją kocham

Lśni jasnych milion gwiazd
Na niebie blask
I wiem, że miłość ma
Wciąż będzie trwać
I ją kocham
Olsztyn, 14.06.2013

Udało mi się przekonać The Doctors do wykonania po polsku:


Oficjalny miesięcznik Beatlesów 01/1965:

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz