niedziela, 16 czerwca 2013

Nie dziwi nic

Między oficjalnym rozpadem Beatlesów, a wydaniem debiutanckiej płyty Paula McCartneya minął tydzień. Przecież nie zrobił jej w siedem dni... Każdy członek zespołu coś tam sobie dłubał na boku długo przed 10 kwietnia 1970 roku. Piosenki z albumu „McCartney” spokojnie mogły więc zasilić następną płytę The Beatles, gdyby taka była. Ale nie była. Ciekawe, jak brzmiałoby „Maybe I'm Amazed” muśnięte zespołowym geniuszem...



Moje niedzielne tłumaczenie. Jak ktoś ma talent, może zaśpiewać:

Może mnie zadziwia to, jak kochasz cały czas
I może boję się tego jak cię kocham
Może mnie zadziwia, jak wyniosłaś mnie nad czas
Na linie wiszę twej
I może mnie zadziwia, że mi potrzebna jesteś tak

Jestem facet więc
Może jak samotny ktoś, kto jest w trakcie czegoś
Który nie rozumie siebie, nie
Jestem facet więc
I może jesteś jedyną, która pomóc mogła mi
Kotku, pomóż mi zrozumieć się

Jestem facet więc
Może jak samotny ktoś, kto jest w trakcie czegoś
Który nie rozumie siebie, nie
Jestem facet więc
I może jesteś jedyną, która pomóc mogła mi
Kotku, pomóż mi zrozumieć się

Może mnie zadziwia to, jak jesteś cały czas
I może boję się tego jak odejdę
Może mnie zadziwia to, jak śpiewasz ze mną coś
Poprawiasz każdy błąd
I może mnie zadziwia, że potrzebna jesteś tak
Olsztyn, 16.06.2013



Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz