środa, 25 grudnia 2013

Jak źle wstać skoro świt

Wstawanie wcześnie rano jest przereklamowane. Raz na jakiś czas można poczuć ten dreszcz emocji, że się było pierwszym przed Słońcem, ale taka ekstremalna pobudka każdego dnia to zabawa dla zawodowców. Ja, skromny amator, najwcześniej budzę się na urlopach, budząc jednocześnie popłoch wśród bliźnich. Ciekawe, o której w święta wstawał John Lennon, autor „I'm Only Sleeping”.

Ja wstałem dziś na tyle wcześnie, by zdążyć przetłumaczyć tę jaskółkę psychodelicznego lata:


Kiedy wcześnie rano wznoszę głowę,
Jeszcze śpię, ziewam ciągle
Kiedy w środku mnie trzymają sny,
W łóżku tkwię, płynę wzwyż

Daj wciąż spać mi,
Nie rusz kapci,
Pozwól mi tu trwać
Ja tylko śpię dziś

Każdy myśli, że mi wszystko leży,
Gdzieś to mam, to są frajerzy
Pędzą za czymś poprzez swoje dni,
Przyjdzie czas, że przejdzie im

Oszczędź dziś mój dzień,
Ja jestem gdzieś,
Daleko tak
Ja tylko śpię dziś

Patrzę na świat,
Który mija mi za szybą,
Pieszczę swój czas
Leżąc tam i w sufit śląc swe myśli,
Czekam tej sennej chwili

Oszczędź dziś mój dzień,
Ja jestem gdzieś,
Daleko tak
Ja tylko śpię dziś

Patrzę na świat,
Który mija mi za szybą,
Pieszczę swój czas

Kiedy wcześnie rano wznoszę głowę,
Jeszcze śpię, ziewam ciągle
Kiedy w środku mnie trzymają sny,
W łóżku tkwię, płynę wzwyż

Daj wciąż spać mi,
Nie rusz kapci,
Pozwól mi tu trwać
Ja tylko śpię dziś
Bartoszyce, 25.12.2013



Oficjalny miesięcznik Beatlesów 02/1967:

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz