niedziela, 6 kwietnia 1986

Szarpie pod Arsenałem

Pierwszy Rajd Arsenał z udziałem „Szarpi”.


Ale przecież nie pierwszy w ogóle. XVI Rajd Arsenał w 1986 roku odbywał się pod hasłem „Czuwamy i potrafimy pójść zawsze Waszymi śladami”, a komendantem był phm. Andrzej Skubis.

Nasi przed apelem - Adam, Sztomber, Misiek, Wróbel, Zyziek, Kędzior, Gałąz, Radas, Partyzant. No i Bóła, ale robi zdjęcie. Trzeba było zadać szyku. Mundury, jednolite kangurki, wypastowane na glanc zomoskoki, spodnie moro (skąd wzięli rozmiar dla Partyzanta?).

Żeby nie było, że nie było Bóły. Tyłem, ale jest (za to przodem do Victorii).

Przy Grobie Nieznanego Żołnierza.

Na kominku z Orszą. Każdy zazdrości zdjęcia Gałązowi…


Rajd Arsenał śladami Akcji Arsenał.

5-6.04.1986
XVI Rajd Arsenał
Warszawa
(nie byłem, ale się wypowiem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz