poniedziałek, 14 czerwca 2010

Co się tyczy Metalliki

Wiadomo, kto będzie najważniejszy w środę na Bemowie. To się nawet da zmierzyć. Nie Behemoth (40 minut na scenie), nie Anthrax (45 minut), nie Megadeth (60 minut) i nie Slayer (60 minut). Po prostu Metallica (120 minut).

Wczorajszo-dziejsze tłumaczenie „Nothing Else Matters”:

Tuż tuż, i nie ważne gdzie
O jeden ton bicia serc
Zaufania nie brak nam, nie
Bo nic się nie liczy

Nigdy tak nie otwarłem się
Chcę ci dać całe życie swe
Milion słów to zbyt mało jest
Bo nic się nie liczy

Wierzę w to, że oddać mi chcesz
W każdy dzień coraz nową rzecz
Otwórz się i nie patrz już wstecz
Bo nic się nie liczy

Mogą robić co chcą
Mogą myśleć co chcą
No i co

Tuż tuż, i nie ważne gdzie
O jeden ton bicia serc
Zaufania nie brak nam, nie
Bo nic się nie liczy

Mogą robić co chcą
Mogą myśleć co chcą
No i co

Nigdy tak nie otwarłem się
Chcę ci dać całe życie swe
Milion słów to zbyt mało jest
Bo nic się nie liczy

Wierzę w to, że oddać mi chcesz
W każdy dzień coraz nową rzecz
Otwórz się i nie patrz już wstecz
Bo nic się nie liczy

Mogą mówić co chcą
Mogą bawić się mną
Mogą robić co chcą
Mogą myśleć co chcą
No i co

Tuż tuż, i nie ważne gdzie
O jeden ton bicia serc
Zaufania nie brak nam, nie
Bo nic się nie liczy
Olsztyn, 13-14.06.2010



*** Tak to zagrali:


Moja wersja koncertowa z 2016 roku:


I taka postmodernistyczna wersja Jacka i Placka w Krakowie:


Kącik okładkowy, czyli miałem oczywiście tę kasetę:

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz