piątek, 6 maja 2011

Pożegnanie z kasetą (13) Eric Clapton - E.C. Was Here

Nie wiem skąd mam tę kasetę. Coś mi się wydaje, że podrzucił mi ją podstępnie kolega Krzysiek zwany Pan Czesiem, jeden z większych miłośników bluesa. Nie mam żalu, słucha się...

Tytuł koncertowej płyty nagranej w 1974, a wydanej w 1975 roku nawiązuje do graffiti „Kilroy was here”, zostawianego przez amerykańskich żołnierzy w czasie II wojny światowej. Świetny tytuł dla koncertówki. Jeszcze lepsza okładka... I jeszcze lepsza muzyka. M.in. utwór Roberta Johnsona, którego setną rocznicę urodzin będziemy obchodzić (kto będzie, ten będzie) pojutrze.
Dziś zwolniłem miejsce na półce. Żegnam.

Wykonawca
Eric Clapton

Tytuł
„E.C. Was Here”



Utwory
A.
1. Have You Ever Loved a Woman (Hopkins, King, Myles) 7:49
2. Presence of the Lord (Clapton) 6:40
3. Driftin’ Blues (Brown, Hancock, Moore, White, Williams) 11:43
B.
1. Can’t Find My Way Home (Winwood) 5:18
2. Rambling on My Mind (Johnson, Traditional) 5:18
3. Further on up the Road (Medwick, Robey, Veasey) 7:30

Oryginalny rok wydania
1975

Uwagi
Rzecz mi wygląda na podróbkę sprzed 1994 roku...

Informacja na All Music


Polski wydawca i numer
-

Nr katalogowy w mojej kolekcji
-

Ulubiony fragment
Rambling on My Mind

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz