niedziela, 21 kwietnia 1985

Złaz do labiryntu

Kwiecień był tradycyjną porą złazów organizowanych przez 275 Olsztyńską Drużynę Harcerską „Labirynt”.


To był już mój drugi złaz w I LO w Olsztynie. Tym razem załapałem się nawet na zdjęcie, którego głównym bohaterem powinna być drużyna „Warmiński Skaut”, mająca Gałąza za przybocznego.

„Warmiński Skaut” zajął pierwsze miejsce podczas złazu. o czym donosiła „Gazeta Olsztyńska” tekstem napisanym przez komendanta złazu i szkolnego opiekuna drużyny „Labirynt” w jednej osobie:

Zainteresowani rozpoznają Gałąza na zdjęciu. To było nasze pierwsze spotkanie.

Pierwszy raz miałem również okazję spotkać się z hm. Pawłem Szawłowskim (żeby być precyzyjnym – wówczas hm. PL), projektodawcą ośrodka „Perkoz”.

Z drużyną „Labirynt” poznałem się już nie tylko podczas poprzedniego złazu, ale i podczas ubiegłorocznego lata (obóz Starszoharcerskiej Akcji Szkoleniowej oraz Polowa Zbiórka Harcerstwa Starszego). Służbę pełni druhna Nina.


Kącik regulaminowy:







20-21.04.1985
III Złaz Harcerzy Starszych
I LO w Olsztynie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz