niedziela, 9 kwietnia 1989

Tylko ludzie z charakterem się dzielą

Kolejny Rajd Arsenał z udziałem „Szarpi”. Niestety, beze mnie.


Rok wcześniej jakimś cudem byłem uczestnikiem, jadąc z drużyną młodszoharcerską. Na ten rajd już bym nie pojechał, bo dzieliło się nie tylko harcerstwo, ale i pogłębiały się podziały w środowisku „Szarpi”. Mieliśmy przecież już oddzielny Krąg Instruktorski „Szarpie”, który nie dość, że ewoluował w Krąg Starszoharcerski, to jeszcze był kadrą nowego 2 Olsztyńskiego Szczepu Harcerskiego.


XIX Rajd Arsenał przebiegał pod hasłem „Tylko ludzie z charakterem mogą zbudować lepszy świat”, a komendantem był phm. Andrzej Skubis. Nie śmiałbym dyskutować z tą tezą.

Kilka dni wcześniej zakończył się IX Zjazd Związku Harcerstwa Polskiego (28-31.03.1989), który zmienił numerację na XXVI i wybrał na naczelnika Krzysztofa Grzebyka. Zdjęcie z naczelnikiem zawsze na propsie.

7-9.04.1989
XIX Rajd Arsenał
Warszawa
(nie byłem, ale się wypowiem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz