sobota, 23 października 2010

Pożegnanie z kasetą (11) Kobranocka – Kwiaty na żywopłocie

Nigdy nie byłem na koncercie Kobranocki, ale większość jej muzyków widziałem w akcji w innych składach (Atrakcyjny Kazimierz, T. Love). A gościnnie występującego na tej płycie Aleksandra Koreckiego w Elektrycznych Gitarach.

Ludność miast i wsi kojarzy Kobranockę przede wszystkim z „Kocham cię jak Irlandię”. No i trudno. Ja wolę „Współczucie dla diabła”, głównie z powodu autowidolu, którym wykończył się polski czart.
Dziś zwolniłem miejsce na półce. Żegnam.

Wykonawca
Kobranocka

Tytuł
„Kwiaty na żywopłocie”



Utwory
A.
1. Współczucie dla diabła – 5:15
2. Tak że wiesz, nie – 3:39
3. Zataczówka – 3:58
4. To wszy jej oczy wypiły – 2:58
5. Kocham cię jak Irlandię – 4:52
B.
1. Bitter taste in our bread – 4:10
2. Westchnienia wielu żon funkcjonariuszy – 3:27
3. Ostrożnie trutka – 2:35
4. Stepowanie kota w mroku – 4:53
5. Kwiaty na żywopłocie – 5:05

Oryginalny rok wydania
1990

Uwagi
Okładkę z rozpadającą się czerwoną gwiazdą zaprojektował Andrzej Pągowski.

Wydawca i numer
ZPR-Records ML 009

Nr katalogowy w mojej kolekcji
035-01

Ulubiony fragment
Współczucie dla diabła

Komentarz filmowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz