sobota, 30 kwietnia 2011

Meteorologia miłości

Swego czasu Rafał S. (nie mylić z Rafałem Ś.) zażyczył sobie huraganu. Proszę bardzo:


Wciąż cię widzę w myślach, mroczny tłoczny bar
Taniec w świetle nasz od gwiazd do gwiazd
W dali księżyc łyska, myślę, że cię znam
Oczu twoich brąz podpala cały świat
Ty masz jak huragan moc, spokój w oku twoim trwa
Lecz coś „wiej” mi mówi, „wiej”
Jest gdzieś bezpieczniej, tam uczucia me.
Tak chcę cię kochać, lecz coś mi mówi „wiej”

Może tylko marzę, lecz tyś marzeniem mym
Może dla mnie jesteś właśnie ty
Dotknęłaś przed momentem ust mych
Jak dobrze poczuć, że czas nam znikł
Daleko od nas i tej w drodze mgły
Ty masz jak huragan moc, spokój w oku twoim trwa
Lecz coś „wiej” mi mówi, „wiej”
Jest gdzieś bezpieczniej, tam uczucia me.
Tak chcę cię kochać, lecz coś mi mówi „wiej”

Olsztyn, 26.03.2011, 30.04.2011



Piosenkę „Like A Hurricane” Neil Young napisał w lipcu, a zarejestrował w listopadzie 1975 roku. Znalazła się na płycie „American Stars ‘n Bars” wydanej 1977 roku.
Polski autor tekstów prędzej umieści zakochany podmiot liryczny w okopie niż w oku cyklonu. Amerykański poeta musi w poszukiwaniu mocnych wrażeń sięgać po zjawiska meteorologiczne. Taka różnica...


W nagraniu zadebiutowała moja nowa gitara.

Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz