poniedziałek, 11 lipca 2022

Ja bym to badał

Jest pewien mężczyzna w sile wieku, który dostarcza mi ciągle inspiracji twórczej. Chyba powinienem to zbadać.

Dostarcza zresztą nie tylko mi. W piątek rano słuchałem w Radiu Nowy Świat Piotra Bukartyka wykonującego pioseneczkę „Ptyś czy Balbina”. Nie dość, że Słońce Narodu natycha (!) tak wielu, to jeszcze tak różnorodnie. Mnie następująco:


Idzie przez las facet
Niesie zwłoki sąsiada
Są w tęczowej siatce
Ja bym to badał

Już podjechał pociąg
Każdy od tyłu wsiada
Czemu tak się pocą
Ja bym to badał

Jadą dwa rowery
Chociaż dziś deszczyk pada
To pedały cztery
Ja bym to badał

A w małżeństwa kwestii
Żony nie ma nadal
Wciąż się nie określił
Ja bym to badał

Ja bym to badał
Ja bym to badał
Ja bym to badał
Ja bym to badał

Olsztyn, 29.06-11.07.2022

Jeśli w warstwie muzycznej odkryjecie piosenkę nieistniejącego już z powodów nieodwracalnych pewnego polskiego zespołu, to jesteście w mylnym błędzie. Algorytm YT powiedział mi, że to jest… „Green Onions”. Sztuczna inteligencja nas zeżre, to już wiadomo.


Aneks z 29.12.2022, nagranie z koncertu urodzinowego w Sowie:


Imieninowa wersja podróżna z 17.04.2023 na tarasie apartamentu Hong Kong w Juracie:


Horacy Pisaty - na YT
Horacy Pisaty - lista moich piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz