piątek, 16 sierpnia 2013

Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć

Nie podobało mi się, ale to był bardzo dobry koncert. Po prostu nie rozumiem tej artystki. Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć...



Podobno zabrakło biletów na ten koncert, więc bardzo przepraszam, że zajmowałem prawdziwym fanom cenne miejsce w amfiteatrze. Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć...


Największą atrakcją dzisiejszego wieczoru był dla mnie teremin. Pierwszy raz widziałem na żywo urządzenie wynalezione niemal wiek temu w Związku Radzieckim (a może jeszcze zanim ZSRR powstał), które swego czasu narobiło tyle zamieszania w dłoniach Jimmiego Page’a. Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć...


Może nie był to koncert feministyczny, ale trzeba odnotować, że pierwsza feministka Olsztyna robiła pod sceną, co mogła. Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć...


Nie widziałem Nosowskiej na koncercie 19 lat, dobrze mi ta przerwa zrobiła. Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć...


Projekt Nosowska w dzisiejszych sześciu odsłonach:


Kącik księgowego (a przecież kazali mówić, że to Projekt Nosowska):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz