niedziela, 1 kwietnia 1990

Nienajgorsi pod Arsenałem

Po dwóch latach wróciłem na Rajd Arsenał. Niestety, to był mój ostatni raz.

Tym razem stawiłem się jako szef patrolu 2 KS „Szarpie”.

XX Rajd Arsenał odbywał się pod hasłem „Braterstwo i Służba”, a jego komendantem był phm. Wojciech Szymczak.

Wszystko objaśnią zapiski w kroniki 2 KS „Szarpie”.

Zadanie przedrajdowe wykonane. Gospodarzem 52 Wodna Warszawska Drużyna Harcerska.


Gościło nas XLIV Liceum Ogólnokształące przy ul. Dolnej 6. Powrót do tradycji oznaczał założenie pożyczonego kapelusza skautowego. Ale tylko na chwilę.


Kapelusz, jak widać, mocno przechodni.


Mieliśmy niedaleko do Łazienek. Chyba tam (?) spotkanie z 16 Warszawską Drużyną Harcerzy ze szkoły im. gen. Stefana Grota-Roweckiego.


Kartka jest rozkładana, w środku podpis Ireny Roweckiej, córki Grota.


To natomiast zestaw pamiątek od Harcerskiego Kręgu Seniorów z Piastowa...


...który podjął nas na 10 punkcie trasy.






I jeszcze dostaliśmy książkę Stanisława Jastrzębskiego „Zaczęło się pod Arsenałem”:

Z dedykacją:

Na koniec dostaliśmy dyplom za udział.


I jeszcze ten ostrzegający tekst wierszem...


Po pewnym czasie przyszła informacja z wynikami. Byliśmy dobrzy, czyli byli od nas gorsi...

30.03-1.04.1990
XX Arsenał
Warszawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz