niedziela, 31 marca 1985

Gazetka ścienna niedelegata

Nie chcę powiedzieć, że byłem jedynym harcerzem w naszej szkole średniej, ale takim trochę etatowym przykładem członka ZHP to na pewno. Więc jak był Zjazd ZHP, to kto miał zrobić okolicznościową wystawę? Oczywiście ja!

Nie byłem delegatem na VIII Zjazd ZHP, podobnie jak na wiele następnych. Musiałbym na listopadowej IX Konferencji Sprawozdawczo-Wyborczej Hufca Kętrzyn zostać wybrany na konferencję chorągwianą, ale oczywiście za bardzo brykałem. Delegatką na konferencję chorągwianą została Irena, sympatyczna koleżanka z Technikum Odzieżowego, ale z harcerstwem związana chyba tylko posiadaniem munduru. Niebycie delegatem zrekompensowałem więc sobie szkolną gazetką ścienną. Treści nie pamiętam.


Kącik „Świata Młodych”, czyli pełna relacja 18 kwietnia 1985:








28-31.03.1985
szkolna wystawa z okazji VIII Zjazdu ZHP
ZSZ Kętrzyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz