niedziela, 11 października 1987

Koncert stulecia

Jak to miło - jadę na studia do Krakowa i redakcja „Na Tropie” zarządza od razu spotkanie w Nowej Hucie przy okazji „Chrypy”.

Gdy ukazał się lipcowo-sierpniowy numer „Na Tropie” z poniższą zapowiedzią, sądziłem, że po raz pierwszy od dwóch lat nie będę na tradycyjnym perkozowym spotkaniu redakcji, bo może będę… w Ludowym Wojsku Polskim.

A tu taka niespodzianka! Po pierwsze odwiedziłem WKU, by osobiście przekazać obywatelowi kapitanowi, że ten bilet do jednostki w Świeciu zamieniłem właśnie na indeks WSP w Krakowie. Był wyraźnie niepocieszony. Po drugie, gdy już sądziłem, że nie pojadę na spotkanie „Na Tropie”, ale z powodu rozpoczęcia studiów na drugim końcu Polski, przyszedł list od redaktora naczelnego.

Oczywiście uwielbiam takie koincydencje i natychmiast potwierdziłem udział.


Program? Imponujący!




Na pewno nie byłem na wszystkich koncertach, ale zajrzałem zarówno do Nowohuckiego Centrum Kultury, jak i do „Rotundy”. Na dowód – relacja z koncertu „Wołosatek”, jaką zamieściłem w listopadowym „Na Tropie”.

„Chrypie” poświęcono sporo materiałów. Zabrał głos sam naczelny:

Wywiad z Wołosatką:

Druh Janusz Wojtycza przeprowadził rzeczowy wywiad z Andrzejem Mrozem, weteranem piosenki turystycznej:

A „Ency” ucięła sobie miłą pogawędkę z Jurkiem Śliwą, szefem „Chrypy”:

Konkurencyjny kącik prasowy, czyli „Magazyn Harcerzy Starszych”:












8-11.10.1987
IX Spotkanie Kręgu Przyjaciół „Na Tropie”
II Starszoharcerskie Prezentacje Muzyczne „Chrypa '87”
Nowohuckie Centrum Kultury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz