niedziela, 26 lutego 1989

Harcerstwo starsze przed zjazdem

Podyskutowaliśmy o przyszłości ZHP na XI Konferencji Sprawozdawczo-Wyborczej Hufca, na spotkaniu w chorągwi, niektórzy na XI Konferencji Sprawozdawczo-Wyborczej Chorągwi. Podyskutowaliśmy również na seminarium „Harcerstwo Starsze przed IX Zjazdem”.

To seminarium, które odbyło się oczywiście w Szkole Harcerstwa Starszego „Perkoz”, miało ambitny plan i mnóstwo znakomitych uczestników.


Zaplecze też dobrze zorganizowane:

Nie ja jestem autorem tej ankiety, która miała podnieść temperaturę dyskusji, ale ewidentnie ją przeprowadziłem. Ciekawe wyniki.

Dyskusję prowadziliśmy też w tym czasie w prasie. Do lutowego numeru „Na Tropie” przeprowadziłem rozmowę z członkinią Rady Harcerzy Starszych z naszej chorągwi:

Natomiast w marcowym „Na Tropie” palnąłem taki materiał:

No to teraz delegaci mogli spokojnie jechać na Zjazd ZHP.

24-26.02.1989
seminarium „Harcerstwo Starsze przed IX Zjazdem”
SHS „Perkoz”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz