piątek, 2 października 2009

Pożegnanie z kasetą (9) Nalepa Breakout – Jesteś w piekle

Był rok 1994, gdy pierwszy raz zobaczyłem Tadeusza Nalepę na żywo. Nie był w formie, co zresztą sam przyznawał. „Nie jestem bluesmanem” mówił głosem zmęczonego człowieka. To zmęczenie słychać na nagranej rok wcześniej płycie „Jesteś w piekle”.

Dziś zwolniłem miejsce na półce. Żegnam.

Wykonawca
Tadeusz Nalepa & Breakout

Tytuł
„Jesteś w piekle”



Utwory
A.
1. Wilczych praw dziś czas (Nalepa, Loebl)
2. Jesteś w piekle (Nalepa, Loebl)
3. Kiedy znowu zacznę wątpić (Nalepa, Loebl)
4. Zawsze wierny mi (Nalepa, Loebl)
5. Kiedyś ci wierzyłem (Nalepa, Loebl)

B.
1. Znam cię życie (Nalepa, Loebl)
2. Słowa (Nalepa, Loebl)
3. Tak to ja (Nalepa, Loebl)
4. Łzą nie zyskasz nic (Nalepa, Loebl)
5. Takie jest życie (Nalepa, Loebl)
6. Żyj chwilą (Nalepa, Loebl)


Oryginalny rok wydania
1993

Uwagi
Projekt okładki – Marek Karewicz.

Wydawca i numer
Bogdan Studio B-066

Nr katalogowy w mojej kolekcji
13.01

Ulubiony fragment
Jesteś w piekle

Komentarz filmowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz