środa, 25 czerwca 1986

Na chacie w krawacie

Ledwo w sobotę byłem na spotkaniu z przewodniczącym Wojewódzkiej Rady Narodowej (a raczej on był u nas), a już w środę obserwowałem sesję WRN (czyli tym razem my u niego).

Wśród różnych tematów sesji, było coś „wicie-rozumicie” o młodzieży, więc na salę wpuszczono m.in. harcerzy z całego województwa (na pewno z ZSMP, ZSP i ZWM też).


Dla nas to była kolejna okazja do spotkania. Tym bardziej, że zbliżały się wakacje, obozy, było o czym towarzysko pogawędzić. Tylko u kogo to było na chacie? Na pewno nie u Wertepiusza, bo on wszakże z Morąga.


Pierwszy raz w życiu grałem na gitarze w krawacie…


Dzień wcześniej odbyło się zgrupowanie kondycyjne przed udziałem w sesji, ale chyba nie byłem na tym spotkaniu z kuratorem (a był nim wówczas Bogdan Meryng), mimo takiego pięknego usprawiedliwienia:

25.06.1986
XIV Zwyczajna Sesja Wojewódzkiej Rady Narodowej
Olsztyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz