poniedziałek, 27 lipca 2009

Pożegnanie z kasetą (6) King Crimson – Thrak

To pierwsza płyta trzeciej odsłony King Crimson. Nic dziwnego, że kupiłem ją od razu, gdy tylko pojawiła się w 1995 roku. Nie może lubić zespołu mojego imiennika ktoś, kto lubi tylko jeden określony rodzaj muzyki. Pierwszy rodzaj fanów Karmazynowego Króla to miłośnicy „In The Court Of The Crimson King”. W 1983 roku, gdy poznałem tę 14-letnią wówczas płytę, dostawałem piany na ustach, że nikt inny nie podziwia King Crimson. I że króluje Lady Pank. Byłem autentycznie zdumiony tym faktem...

Jeszcze bardziej byłbym w 1983 roku zdziwiony, gdybym wiedział wówczas, że w 2000 roku zasiądę na koncercie grupy Roberta Frippa. Po pierwsze sądziłem, że zespół nie istnieje. Po drugie – po co miałby przyjeżdżać? Żeby zagrać jako support przed Lady Pank?
Dziś zwolniłem miejsce na półce. Żegnam.

Wykonawca
King Crimson
Tytuł
„Thrak”


Utwory
A.
1. Vrooom (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 4:38
2. Coda: Marine 475 (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 2:41
3. Dinosaur (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 6:37
4. Walking on Air (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 4:38
5. B’boom (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 4:11
6. THRAK (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 3:59
B.
1. Inner Garden, Pt. 1 (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 1:47
2. People (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 5:53
3. Radio, Pt. 1 (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 0:43
4. One Time (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 5:22
5. Radio, Pt. 2 (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 1:02
6. Inner Garden, Pt. 2 (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 1:16
7. Sex Sleep Eat Drink Dream (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 4:50
8. Vrooom Vrooom (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 5:50
9. Vrooom Vrooom: Coda (Belew, Bruford, Fripp, Gunn) 3:01


Oryginalny rok wydania
1995
Uwagi
Wydanie oryginalne (Discipline Global Mobile)
Informacja na All Music

Wydawca i numer
Virgin LC 3098
Nr katalogowy w mojej kolekcji
10.10
Ulubiony fragment
Sex Sleep Eat Drink Dream



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz