czwartek, 29 grudnia 2016

Zaznacz właściwą odpowiedź

Idealna piosenka z idealnej płyty („A Night at the Opera”, jeśli komuś wypadło z głowy). Idealna piosenka do:

- chóralnego śpiewania na koncercie*
- przeżywania rozstania*
- ćwiczeń wokalnych*
(* zaznacz właściwą odpowiedź)



To chyba moje ostatnie tegoroczne tłumaczenie. Rozstania nie przeżywam, na koncercie Queen nie byłem i nie będę. Pora na ćwiczenia wokalne???

Miłości ma, zraniłaś
Złamałaś mnie tak i dziś porzucasz
Miłości ma, jak mam żyć?
Zwróć ten czas, zwróć ten czas,
Nie kradnij go teraz mi,
Czy wiesz, ile to dla mnie znaczy dziś

Miłości ma, nie odchodź
Zabrałaś mi ją, a dziś z nią znikasz
Miłości ma, jak mam żyć
Zwróć ten czas, zwróć ten czas,
Nie kradnij go teraz mi,
Czy wiesz, ile to dla mnie znaczy dziś

Kto zapamięta, gdy to już się skończy
I wszystko wypali już się
Gdy będę stary, stanę gdzie ty, by dać znak, by przypomnieć
Jak wciąż cię kocham, wciąż cię kocham

Wróć, wracaj w czas,
Zwróć proszę to wszystko mi
Czy wiesz, ile to dla mnie znaczy dziś
Miłości ma
Miłości ma

Olsztyn, 11-29.12.2016



Horacy Tłumacy - na Facebooku
Horacy Tłumacy - na YT
Horacy Tłumacy - lista przetłumaczonych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz