niedziela, 24 grudnia 2023

Skrzyżowanie laptopa z cajonem

Adam Mickiewicz i jego niespełniona miłość Maryla Wereszczakówna, Stefan Jaracz (mamy w Olsztynie taki teatr), Lemmy Kilmister (coś przetłumaczyłem), Witold Pyrkosz (piąty pancerny!), Jan Akkerman (niestety, nie gra już w Focus), Piotr Kosiński (słuchałem jego Nocy Muzycznych Pejzaży na przemian z audycjami Tomasza Beksińskiego), Marcin Świetlicki (nie udało mi się być na koncercie Świetlików), Anja Orthodox (widziałem co najmniej dwa razy na scenie, ostatnio w 2017) i Adam Wiedemann (szczególnie istotny przykład). Co łączy te osoby?

Wszystkie urodziły się, a jakże, 24 grudnia. Urodzeni w Wigilię mogą być poszkodowani w kwestii prezentów, ale przecież nie ja. Tuż po północy z 23 na 24 grudnia tradycyjnie wjechał prezent urodzinowy, a wieczorem jego godne uzupełnienie.

Z wyglądu w ogóle nie wiadomo o co chodzi. Czy dołożona dłoń coś wyjaśnia?

Pora na nazwę, która krótka nie jest: Meinl PTOPCAJ4MH-M Pickup Slap-Top Cajon. Tak, to jest cajon, tylko że taki, który nie niszczy kręgosłupa, bo kładzie się go na kolanach i nie trzeba się schylać. W dodatku można go podłączyć do wzmacniacza! O ile sąsiedzi po porannej próbie nowej gitary zakładali grupę wsparcia, to teraz chyba w okolicy zaczną spadać ceny nieruchomości…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz